ابلاغ شیوه‌نامه اجرایی تکریم ارباب‌رجوع در شهرداری قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: شیوه‌نامه اجرایی تکریم ارباب‌رجوع با امضای شهردار قم تصویب و به تمام مراکز وابسته ازجمله مناطق، سازمان‌ها و سایر مراکز وابسته ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مجید محمدرضاخانی در گفت‌وگویی، با بیان اینکه بنا به دستور شهردار قم شیوه‌نامه تکریم ارباب‌رجوع ابلاغ‌شده و لازم‌الاجرا است، اظهار کرد: در راستای اهمیت رضایتمندی و رفع مشکلات شهروندان، شیوه‌نامه تکریم ارباب‌رجوع به منظور ارتقای سطح کارآمدی و پاسخگویی مدیران، شناسایی موانع احتمالی در کیفیت خدمات‌رسانی و ارزیابی بخش‌های مختلف شهرداری از منظر کیفیت خدمات‌رسانی تصویب و ابلاغ‌شده است.

وی با تأکید بر تسریع در خدمات‌رسانی افزود: این شیوه‌نامه برای تمام مراکز وابسته به شهرداری قم ازجمله مناطق، سازمان‌ها و سایر مراکز وابسته ابلاغ‌شده است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به تشکیل کمیته تکریم ارباب‌رجوع در تمام مناطق شهرداری قم اضافه کرد: اعضای کمیته مرکزی موظف هستند تا در راستای ارتقای سطح رضایت شهروندان مشکلات را شناسایی و رفع کنند.

محمدرضاخانی خاطرنشان کرد: اعضای کمیته باید بر عملکرد مدیران، کارکنان ستاد مرکزی و اجرایی کردن این طرح نظارت کنند و پایش مستقیم داشته باشند.

وی تصریح کرد: دوره بازنگری این دستورالعمل یک‌ساله است و کمیته مرکزی تکریم ارباب‌رجوع شهرداری قم موظف است پس از ابلاغ شیوه‌نامه، منشور اخلاقی شهرداری را در ورودی ساختمان‌های اصلی مناطق و سازمان‌ها نصب کند.