آمادگی شهرداری قم در موج دوم سفرها/ تلاش مضاعف برای کسب رضایت زائران و مسافران در ایام نوروز
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قم گفت: خدمات‌دهی به زائران شهر قم در نیمه دوم سفرها هم به قوت ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مهدی اصفهانیان مقدم امروز در آیین معارفه معاونین خدمات شهری و برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم که با حضور دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، عباس ذاکریان سرپرست فرمانداری قم، معاونان و مدیران شهری در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: فرصت پیدا کردن برای خدمت به شهر قم یک افتخار است.
وی با با تشکر از تلاش تمام نیروهای شهرداری قم در ایام نوروز تصریح کرد: ان شالله این خدمات‌دهی در نیمه دوم سفرها هم به قوت ادامه داشته باشد و رضایت زائران و مسافران این شهر مقدس را فراهم کند.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قم، با تأکید بر اینکه در منطقه چهار با تلاش همکاران توانستیم در بازه ۴۲ ماهه بودجه این منطقه را به هزار میلیارد تومان افزایش دهیم، گفت: امروز با تحقق ۲۵۰ درصدی بودجه اسفندماه و تحقق درآمد ۱۳۰ درصدی، مسئولیت این منطقه را تحویل شهردار جدید می‌دهم که امیدواریم این مسیر را با قوت بیشتر ادامه دهند.
اصفهانیان مقدم خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در جایگاه جدید نیز با تلاش مضاعف به نحو احسن خادمی شهر کریمه اهل‌بیت(س) را انجام داده و رضایت حضرت ولی‌عصر(عج) را فراهم کنیم.