آمادگی سازمان ترافیک جهت میزبانی از مراسم اربعین
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اعلام آمادگی کامل در میزبانی از مسافرین اربعین در روزهای منتهی به مراسم از اقصی نقاط ایران، از پشتیبانی مراسم جاماندگان اربعین در شهر قم خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، حسین شعبانزاده اظهار داشت: از روزهای نخست شهریور که مسافرین عزیز کربلا و مراسم اربعین به صورت هیاتی و یا شخصی قصد عزیمت به مرزهای غربی کشور را داشتند، زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) نیز معمولا جزء برنامه آنهاست که افزایش ترافیک پارکینگ‌های عمومی سطح شهر از ابتدای شهریور گواه این موضوع بوده و سازمان ترافیک به عنوان ناظر فعالیت‌ها و ارائه خدمات پارکینگی به زائرین تمام ظرفیت خود را در این خصوص به خدمت گرفته است.

وی افزود: نظارت بر شیفت بندی و حضور ناظر مقیم در هر پارکینگ و تامین نیروی کافی توسط پیمانکار، نظافت پارکینگ‌ها ، بازدید از امکانات ایمنی و اطفاء حریق، تجهیز پرسنل پارکینگی به لباس متحد الشکل، نظارت بر نحوه تعامل با زائرین و استفاده کنندگان از پارکینگ و حضور دائمی ناظر سازمان ترافیک در پارکینگها از مجموع اقدامات این سازمان در ایام به شمار می‌آید.

مدیر عامل سازمان ترافیک گفت: در خصوص مراسم جاماندگان اربعین نیز باتمامی امکانات و پیش‌بینی‌های صورت گرفته در خدمت شهروندان عزیز خواهیم بود .

وی با اشاره به اینکه ظرفیت خروجی‌های پارکینگ‌ها افزایش یافته افزود: در برگزاری مراسم مورد اشاره ظرفیت پارکینگ‌ها به صورت منظم و قطره‌ای تکمیل ولی پس از پایان مراسم به صورت یکباره تخلیه خواهد شد.

شعبانزاده ادامه داد: از شهروندان عزیز درخواست داریم که در مرحله تخلیه خودروها از پارکینگ‌ها، صبوری لازم را به خرج داده و با عوامل پارکینگ همکاری کنند.