آماده باش کامل نیروهای سازمان مدیریت پسماند در نوروز و ایام پایانی سال
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از آماده باش کامل نیروهای سازمان مدیریت پسماند در ایام پایانی سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارگری «ایونا»، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به آماده‌باش کامل پرسنل مدیریت پسماند در پایان سال و ایام نوروز، اظهار داشت: سازمان مدیریت پسماند نیز در کنار دیگر بخش‌های مدیریت شهری قم نسبت به ارائه خدمات در ایام نوروز اعلام آمادگی کامل دارد.
وی با اشاره به اجرای طرح های تشویقی در ایام پایانی سال در غرفه های بازیافت افزود : اجرای طرح تبادل پسماند خشک با گل و گیاه و همچنین ماهی قرمز با توجه به استقبال شهروندان در سنوات گذشته ، در سال جاری نیز پیگیری شد و در هر منطقه شهری غرفه های بازیافت مجری این طرح هستند.
میرابراهیمی به پاکسازی مبادی ورودی و خروجی شهر و شوارع منتهی به مسجد مقدس جمکران اشاره کرد و گفت : به منظور زیباسازی حریم و محدوده شهر جهت ورود مسافران ، مبادی ورودی و خروجی شهر از پسماندهای عمرانی و ساختمانی پاکسازی شد .
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم همچنین یادآور شد : مجوز خاکبرداری در ایام تعطیلات نوروز صورت نمی پذیرد و تعداد گشت های نظارتی سازمان به منظور جلوگیری از تخلفات در این حوزه افزایش پیدا کرده است .
وی به اجرای طرح احسان ماندگار جهت جمع آوری لوازم مازاد شهروندان اشاره کرد و افزود: این طرح با مشارکت اداره کل بهزیستی استان اجرا شد که به موجب آن شهروندان کالاهای مازاد استفاده خود را برای استفاده دوباره به مددجویان اعطا کردند.