آماده‌سازی ۲۳۷ برد آگهی انتخاباتی در شهر قم/ نظارت بر تبلیغات انتخاباتی و جلوگیری از آسیب به منظر شهری
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: ۲۳۷ برد آگهی چهاردهمین انتخابات ریاست نیز در نقاط مختلف شهر وجود دارد که ظرفیت مناسبی برای این منظور است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، دکتر پیام جوادیان با اشاره به انجام تبلیغات محیطی چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در شهر قم اظهار داشت: به‌منظور تبلیغات شهری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری و با هدف جانمایی فضای تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری در سطح شهر، ۵۰  نقطه جدید در سطح مناطق هشتگانه به این امر اختصاص داده‌شده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم افزود: در صورت نیاز تعدادی قاب بنر در سطح میادین اصلی شهر نیز به‌منظور ترویج فرهنگ مشارکت نیز چاپ و نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه فضای متعارف، عادلانه و تعریف‌شده و طبق استانداردهای وزارت کشور را در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار می‌دهیم، اضافه کرد: اگر در فضای خارج از فضای تعیین‌شده و خارج از دستورالعمل‌ها و چهارچوب‌ها شاهد تبلیغات باشیم،  بر اساس قوانین مربوطه برخورد خواهد شد.

جوادیان تأکید کرد: فضا و بستر لازم برای تبلیغات و در راستای تبلیغات مساوی و عادلانه برای تمام نامزدهای انتخاباتی فراهم‌شده است و انتظار داریم در محل‌های تعیین‌شده به تبلیغ خود بپردازند.

وی در پایان خاطرنشان کرد : ۲۳۷ برد آگهی انتخاباتی نیز در نقاط مختلف شهر وجود دارد که ظرفیت مناسبی برای این منظور است.