آغاز تملک فاز دو و سوم بوستان حضرت مریم(س)/ اجرای ۲۱۳ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه یک
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: هم‌اکنون تملکات فاز دوم و سوم پروژه بوستان خانواده و بانوان حضرت مریم(س) در حال انجام است و با تملکات فاز شمالی و شرقی بوستان مریم مساحت نهایی آن به بیش از 10 هزار مترمربع خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مجید محمدرضاخانی در حاشیه بهره‌برداری از بوستان خانواده و بانوان حضرت مریم(س) در منطقه یک شهرداری قم، بیان کرد: این بوستان به‌عنوان تنها بوستان بانوان منطقه در سه فاز تکمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: فاز اول این بوستان در ۳۰۸۰ متر بااعتباری بالغ‌بر ۹ میلیارد تومان تکمیل و در اختیار شهروندان قرارگرفته است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم اضافه کرد: هم‌اکنون تملکات فاز دوم و سوم این پروژه در حال انجام است؛ با تملکات فاز شمالی و شرقی بوستان حضرت مریم مساحت نهایی آن به بیش از ۱۰ هزار مترمربع خواهد رسید.

محمدرضاخانی با اشاره به بودجه ۲۱۳ میلیارد سال جاری منطقه یک شهرداری قم گفت: ازاین‌بین ۱۱۰ میلیارد تومان برای تملک و بازگشایی محله چهل‌اختران، دروازه ری و نوبهار هزینه خواهد شد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: اجرای پارکینگ و فضای سبز پس از بازگشایی در محورهای چهل‌اختران و دروازه ری به اجرا درخواهد آمد.