آخرین وضعیت بوستان رضوان منطقه یک قم/ از پیشرفت ۵۰ درصدی تا پیش‌بینی کاربری‌های متنوع در این بوستان
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر منطقه یک شهرداری قم از پیشرفت 50 درصدی بوستان رضوان در این منطقه خبر داد و گفت: آلاچیق، دریاچه، منظرگاه، زمین‌بازی، بوفه، نمازخانه، پیاده‌روهای اصلی و فرعی ازجمله کاربری‌هایی بوده که در این بوستان تعریف‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مجید محمدرضاخانی احداث فاز نخست بوستان رضوان در منطقه یک را موردبررسی قرارداد و اظهار داشت: بوستان رضوان به مساحت ۴۰ هکتار و در دو فاز طراحی‌شده که فاز نخست آن به مساحت ۱۷ هکتار، ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی آغاز پروژه عمرانی بوستان رضوان را سال ۹۹ بااعتباری بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: تا امروز بیش از ۱۵۰۰ متر طول جدول بتنی در این بوستان کارشده و ۱۵۰۰ مترمکعب نیز در مسیرهای اصلی و فرعی قلوه ریزی انجام‌شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم میزان جدول‌گذاری سنگی بوستان رضوان را ۳۵۰۰ متر طول دانست و تصریح کرد: آلاچیق، دریاچه، منظرگاه، زمین‌بازی، بوفه، نمازخانه، پیاده‌روهای اصلی و فرعی ازجمله کاربری‌هایی بوده که در این بوستان تعریف‌شده است.

وی زمان اتمام پروژه عمرانی بوستان را نیمه دوم سال اعلام کرد و گفت: امیدواریم فاز نخست پروژه بوستان رضوان در نیمه دوم سال جاری به اتمام برسد.